REKLAMÁCIA A VRÁTENIE
Objednávka nesplnila vaše očakávania? Nezúfajte! Do 30 dní máte možnosť vrátenia produktu bez udania dôvodu.
V prípade, ak bude tovar vrátený medzi 15. a 30. dňom od jeho doručenia, môže byť vrátenie peňazí vykonané výhradne vo forme voucheru.
Upozorňujeme, že je možné vrátiť iba úplne nový, nepoužitý a nezložený tovar v pôvodnom obale.
Nižšie nájdete krok za krokom, ako postupovať pri reklamácii či vrátení produktu.
1) Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete tu.
Vyplnený formulár nám zašlite na emailovú adresu [email protected] spolu s priloženými fotografiami reklamovaného produktu. Bez tohto formulára nebudeme schopní vrátený produkt spojiť s Vašou objednávkou. Pre rýchlejšie vybavenie vašej reklamácie prosíme o zaslanie fotografie produktu ako z diaľky, tak i fotografiu detailu poškodenia.
2) Produkt zabaľte späť do pôvodného balenia spolu s priloženým reklamačným formulárom.
Aby nedošlo počas prepravy k ďalšiemu prípadnému poškodeniu, ubezpečte sa, prosím, že je vaša zásielka dostatočne zabalená. K zabaleniu môžete využiť napríklad papier, noviny či bublinkovú fóliu.
3) Máte riadne zabalenú zásielku? Výborne, tak my sa už postaráme o všetko ostatné.
Napíšte nám na [email protected] s číslom vašej objednávky a po vzájomnej dohode vám radi zabezpečíme odvoz vo vami zvolenom termíne.
4) Spracovanie reklamácie či vratky bude v tejto chvíli v našich rukách.
Po prijatí a skontrolovaní vašej zásielky budete obratom skontaktovaní našim zákazníckym servisom pre ďalší postup. Voľbu necháme na vás, či už si budete priať vrátenie peňazí alebo výmenu produktu za nový, vždy sa vynasnažíme nájsť spoločné riešenie.
Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté (v prípade, že takáto činnosť nie je činnosťou obvyklou a pritom nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):
1. mechanickým poškodením tovaru,
2. používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
3. zlým zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
4. tovar bol poškodený používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
5. tovar, ktorý bol modifikovaný zákazníkom, ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,
6. tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
Ak si napriek tomu nebudete vedieť s niečím rady, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať na našej emailovej adrese [email protected] alebo na telefónnom čísle +421 2/222 002 33. Radi Vám s celým priebehom pomôžeme.
Viac o podmienkach reklamácie a vrátenia nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.